piątek, 6 marca 2015

Nowości

Hej Kochani :*

         Przepraszam ,że dawno nie opublikowałam żadnego posta na mojej stronie . Rozumiecie jak to jest być w 1 klasie ;) . Chciałam was poinformować  o pewnej mojej czytelniczce , która ma wspaniałego bloga .
 



Jest   to Louella Anioł  !!!!

Prawdziwa krejzolka, która pisze wspaniałe opowiadanie  http://memento-mori-louella-angel.blogspot.com/  .Serdecznie zapraszam na tego bloga .
; ***
Co do zmian , postanowilam dodać parę nowych zakładek . Tajemnica zawodowa co i konkretnie się pojawi . Uważnie śledźcie bloga .

                                                                                                    Wasza Magdi: ***

5 komentarzy:

  1. Oooo! Wzruszyłam się! Dziękuję kochana! Ty jeż jesteś genialna. Ale i tek nigdy mi nie dorównasz xD!
    Jutro prolog, zapraszam!
    Pozdrawiam
    *Lou*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Award, więcej dowiesz się wchodząc na mojego bloga: memento-mori-louella-angel.blogspot.com
    Pozdrawiam
    *Lou*

    OdpowiedzUsuń