czwartek, 15 stycznia 2015

Prolog


           Wtedy wziął ją swoimi bladymi jak śnieg dłońmi. Trzymał pewna choć nieco drżącą ręką za jej chudą szyję . Jej noga również była trzymana przez jego pewnie lodowatą dłoń. Stał tak na scenie i czekał aż ktoś zacznie aplauz . Gdy już rozbrzmiały gromkie brawa ,usunął się w cień kurtyn trzymając ją w pół .Wydawało mi się że traktował jak kobietę , nie żaden przedmiot . Była dla niego kimś więcej .Przyglądając mu się podczas występu wyglądał na bardzo poważnego jak na 16- latka. Gdy już wyszłam z budynku , w którym znajdował się ów cudny chłopak o zielonych oczach było już ciemno .Wchodząc do pokoju od razu zasiadłam do komputera . w wyszukiwarce google wpisałam jego imię i nazwisko { Adam Dawner }. Przeszukałam całą grafikę w końcu jest sławny i usiana jest jego zdjęciami . Patrzyłam na jego kręcone brązowe włosy ,zielone oczy i wąskie usta. W jego zdjęciach trafiły się również jego plecy . Na lewej łopatce miał 
wytatuowaną  wiolonczelę na prawej zaś jakieś znamię które przypominało coś w rodzaju ciemnej jak jego włosy plamy . Lecz po dłuższym zastanowieniu można stwierdzić że to ......

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi podobna! Tyle tajemnic! Już nie mogę się doczekać rozdziału.
    Choć to dopiero prolog już jestem fanką!
    Czekam nn.
    memento-mori-louella-angel.blogspot.com
    *Lou*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwróć uwagę na błędy, powtórzenia i prawidłowe formatowanie tekstu.
    Poza tym mi się podoba ;) Czekam na kolejny rozdział ;)
    http://magiafuego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobało mi się. Lubię zielonookich:))) Obiecuję, że będę czytać.
    Zapraszam też do mnie
    http://bliskasmierci.blogspot.com/
    http://anielskacisza.blogspot.com/
    Życzę weny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne!
    Nominowałam cię do Liebster Award!
    Więcej dowiesz się na http://memento-mori-louella-angel.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html
    Pozdrawiam
    *Lou*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tak liczne pochwały w stronę mojego bloga .W wolnym czasie postaram się zajrzeć na wasze blogi . Ja dopiero zaczynam i mam mnóstwo pracy .

    OdpowiedzUsuń